Sunday, April 18, 2010

mari kita kaji balik....

Kerajaan pimpinan Umno-Barisan bersekongkol dengan Zionis Israel sehingga sanggup mengupah jeneral Israel yang terlibat dalam pembunuhan beramai-ramai umat Islam Palestin. - Kelab Green Boc
itu kelab green boc- siapa dia ini....

Media Cyber:

Pertama sekali kita harus faham bahawa tiada hubungan istimewa antara kerajaan Malaysia dengan syarikat APCO selain kerajaan hanya menjalankan kerjasama. APCO hanya melaksanakan projek-projek yang ditawarkan kepadanya

Apa yang digebangkan sangat oleh Anwar bahawa 1Malaysia sama dengan 1Israel adalah tidak benar sama sekali kerana Gagasan 1Malaysia telah dicetuskan pada September 2008 iaitu sebelum APCO dilantik pada 2009 oleh Kerajaan. website 1Malaysia pun sebelum itu dah dilancarkan

Jika dilihat daripada perkhidmatan yang ditawarkan oleh APCO kepada kerajaan Malaysia, tidaklah menjadi kesalahan dari segi agama dan begitu juga undang-undang negara berbanding dengan penglibatan Anwar terlibat dalam satu organisasi think tank dunia yang dikenali sebagai the Mont Pelerin Society.

Maklumat dari AIDC pula mengatakan, pertubuhan ini ditubuhkan oleh Friedrich Hayek, Milton Friedman, Karl Popper dan Ludwig von Mises yang memperjuangkan kebebasan bersuara (freedom of expression), dasar ekonomi bebas (free market economic policies) dan nilai politik dalam masyarakat terbuka (political values of an open society). Keempat-empat tokoh pengasas adalah berbangsa Yahudi.

Kenapa itu tidak dipersoalkan oleh PAS sendiri? Tak berani? Atau Melayu Islam Pakatan Rakyat hanya menghalalkan apa saja yang dilakukan oleh Anwar?

Dalam dunia global pada hari ini, orang yahudi sebenarnya ada di mana-mana. Malah syarikat peruncitan seperti Tesco dan Carefour yang berada di seluruh dunia juga dimiliki oleh orang Yahudi pada akhirnya melalui pemilikan saham, dan umum mengetahui di negara Islam pun beratus-ratus wujud syarikat peruncitan tersebut, termasuk di Kelantan negeri yang dikuasai PAS yang dikatakan begitu membenci Yahudi.

Kalau benar Anwar dan PKR komited membenci syarikat yang dimiliki Yahudi kenapa tidak diarahkan kepada MB Selangor, Kedah, Kelantan dan Pulau Pinang agar mengarahkan Syarikat Tesco dan Carefour di tutup dari beroperasi di negeri tersebut?

Sekarang cuba kita perhatikan apa yang terjadi kepada Anwar Ibrahim, kenapa badan Yahudi Zionis antarabangsa tidak mengambil tindakan ke atas dirinya, sedangkan kalau kita perhatikan Anwar seolah-olah menunjukkan kepada rakyat Malaysia beliau anti Yahudi.

Sehingga hari ini media dunia yang dikuasai Yahudi lansung tidak menyiarkan kenyataan Anwar sepertimana apa yang dilakukan kepada Tun Mahathir. Oleh itu kita dapat rumuskan bahawa perancangan Anwar mengecam APCO kerana sememangnya memang diaturkan oleh Al-Gore Zionis yang mempunyai dendam peribadi terhadap APCO kerana syarikat itu pernah mengagalkan projek Hijau (Anti pemanasan global) yang di canangnya hingga membuatkan bekas Naib Presiden Amerika itu rugi dalam percaturan kewangan ekoran tindakan APCO.

Sehingga hari ini Anwar belum memberi kenyataan kenapa dirinya dilantik sebagai ahli lembaga pengarah syarikat Generation Investment Management Group yang mempunyai pelaburan di Israel.

Penduduk Hulu Selangor masih nak diperbodohkan oleh Anwar?


No comments:

Post a Comment